komunikacija in reševanje konfliktov

Na uspešnost ekipe nič ne vpliva bolj kot njihovi odnosi. V njih morajo vaši zaposleni vsak dan sproti  ne samo iskati ravnovesje, ampak dvigniti njihovo raven na nov nivo, če želijo biti visoko učinkoviti.

Kadar kvaliteta odnosov v ekipi pade, so to najprej pokaže na  pomanjkanju zaupanja. Konflikt je tako rojen.

V tej točki medsebojnega nezaupanja imajo zaposleni že precejšnje nesporazume o posameznih in skupinskih vlogah, za katere vodstvo po navadi sploh ne ve.

Ne glede na razlog konflikta v ekipi, zaposleni zaradi nezaupanja, zdrave komunikacije niso več sposobni vzpostaviti. Tako tisto kar čutijo, predvidevajo ali »mislijo«, postane središče pozornosti medsebojnih odnosov in čustvene klime organizacije. Konflikt jim pobira energijo, ki bi bila drugače lahko usmerjena v delovni proces, kreativnost, rast in timsko delo.

Konflikti so tista rana podjetja, ki je najbolj skrita, sploh, če vodstvo vedno znova od svojih ljudi zahteva le strogo upoštevanje profesionalnosti. Ko se vam zgodi, da morate svoje zaposlene na profesionalnost v organizaciji opomniti (v kontekstu odnosov seveda) , samo še prilijete olje na ogenj in zagotovite, da ljudje, ki so bili organizaciji lojalni, zamerijo nečloveški pristop tudi vam. Taki ljudje v svojih glavah že iščejo drugo službo, vas pa čakajo velike težave s produktivnostjo starih  in vzgojo novih kadrov.

KAKO DO REŠITEV?

Verjamem, da morajo rešitve za skupinske težave omogočiti, da se osnovna čustva razkrijejo na odprt in odgovoren način.  Vsakič me preseneti intenzivnost želje vseh udeleženih, da se to zgodi čim prej. Za to potrebujejo varno okolje, sogovornika in zaupnika. Nekoga, ki jih razume in pokaže interes za rešitev.

Ker je ekipa odvisna od vsakega posameznega člana in njegovega  zavedanja o sebi ter  kako posameznik vpliva na druge, naše ekskluzivne rešitve vedno vključujejo posamične intervencije. S tem zagotovimo, da se posameznik najprej s sabo sooči, se nekoliko spremeni ali okrepi tiste vidike sebe, ki mu bodo  pomoč pri nadaljnjih zdravih odnosi .

Ko na tak način vzgajamo samozavest, so zaposleni v boljšem položaju in lahko sami iščejo načine kako izboljšati uspešnost ekipe. Črpati začnejo iz kolektivne pozitivne miselnosti, odprtosti in odgovornosti, ne pa s pozicije zaščite, krivde, strahu ali nevednosti.

Okvirni program:

  • Dvig in vpliv čustvene inteligence posameznika in skupine na organizacijo
  • Ozaveščanje stopnje zaupanja med zaposlenimi in do vodstva in temelji za nov nivo
  • Kaj je aktivno poslušanje in kako se ga naučimo: točke, tehnike, izhodišča za višji nivo komunikacije
  • Pomembnost neverbalne komunikacje, primeri, vaje in samozavedanje lastne telesne govorice
  • Pohvale in priznanja kot eden najpomembnješih odnosnih in komunikacijskih ter človeških elementov
  • Sheme reševanja konfliktov, pasi, ki vanje vodijo, spoznavanje težavnih tipov ljudi in njihov pliv na konfliktne situacije
  • Tipi sogovornikov in načini kako jim damo, kar potrebujejo, zato da dobimo kar je pomembno
  • Pomebnost pravilne, pravočasne in učinkovite povratne informacije

 

Kaj pridobite s programi komunikacije in reševanja konfliktov?

  • Povečanje dobička organizacije zaradi večje produktivnosti zaposlenih
  • povečano ozaveščenost o trenutnih konfliktih med posamezniki in njihovimi vplivi na ekipo
  • individualno in kolektivno  potencialno najbolj optimalne rešitve
  • izboljšanje situacije na ravni posameznika in skupine, kar omogočili trajne, samoiniciativne spremembe
  • Večjo lojalnost, motiviranost in zadovoljstvo zaposlenih zaradi občutka, da organizaciji ni vseeno za njihovo počutje
  • Boljše odnose na delovnem mestu
  • Učinkovit in utrjen timski duh, izboljšana povezanost in visoka stopnja sodelovanja zaposlenih
  • Dobro komunikacija med zaposlenimi in učinkovito reševanje konfliktov
  • Oblikovanje specifičnih dolgoročnih rešitev za potrebe zmanjševanja stresa in vzpostavljanje ravnovesja skupin in ključnih posameznikov
  • Pridobivanje novega znanja in sistematičnega učenja izbranih tehnik
  • Krepitev čustvenega ravnovesja, distance do stresnih trenutkov, notranjega miru in manj obremenjenih mentalnih procesov
  • Konkretne rešitve za spoprijemanje s stresnimi obdobji, večjimi spremembami in konfliktnimi situacijami (ljudmi).

 

Več o tem, kaj si želite in kaj bi potrebovali, mi lahko poveste tudi osebno, na krajšem sestanku ali po telefonu.

KONTAKT

E-novice

Prijavite se in poslali vam bomo brezplačen posnetek vodene sprostitve
S prijavo soglašam, da se posredovani podatki uporabijo za namene poslovne komunikacije. Več o politiki zasebnosti.

Zadnja objava na blogu

07.04.2021
Samota med izolacijo

Naši odzivi na trenutke samote so različni, na osameljenost pa prazaprav ne. Za nekatere obdobje samote prinese globok občutek osamljenosti, nekaterim pa odleže, da so lahko za nekaj časa sami s sabo, vendar taki osamljenosti ne čutijo.

Osamljenost ne pomeni uživati v samoti, ampak je globok občutek praznine, izolacije, zapuščenosti, nepripadnosti, .. Ljudi v takih občutkih puščati same je nečloveško. 

Sledite nam

Beyondmind socialna omrežja