Cilj delavnice je dvigniti nivo čustvene inteligence posameznega uslužbenca in skupine kot enote, ter zmanjšati stopnjo stresa zaposlenih, z namenom izboljšati odnose v kolektivu in tako dvigniti njihovo učinkovitost na delovnem mestu.
Na delavnici udeleženci ponovno vzpostavijo cilje in vrednote, ki pomagajo doseči prijetno klimo in psiho-dinamiko v kolektivu. Skozi delavnico se naučijo uporabnih mehanizmov za doseganje višje čustvene inteligence, distance in učinkovite komunikacije v konfliktnih situacijah. Na ta in več drugih načinov se udeleženci naučijo prilagajati se nujnim spremembam v podjetju, ugotoviti kateri so njihovi individualni stresorji in kako lahko svoje čustvene reakcije primerno obvladovati.
Program zajema:
Kaj pridobite s programi čustvene inteligence na delovnem mestu?
Kaj je to čustvena inteligenca (ČI)?
ČI razdelimo na 4 temelje:
1. SAMOZAVEDANJE: Spoznavanje in razumevanje lastnih mentalnih in čustvenih procesov (samozavest, samokritika, poznavanje posameznikovih prepričanj, vedenj in čustvovanj).
2. OBVLADOVANJE ČUSTEV: Sposobnost obvladovati svoja čustva in preusmeriti škodljive impulze in razpoloženja. (asertivnost, odgovornost, zaupanje)
3. SOCIALNE SPRETNOSTI: Prepoznavanje in razumevanje občutkov drugih ljudi. Socialno spreten posameznik zna pozorno poslušati, razumeti neverbalno govorico in ima razvito primerno raven komunikacije. (ostalo: empatija, toleranca, razvoj perspektiv)
4. URAVNAVANJE ODNOSOV: Timsko delo je posledica obvladovanja vseh treh nivojev ČI in osvojite četrtega najbolj zahtenega nivoja, kjer posameznik zna točno ugotoviti socialno situacijo, kvalitetno rešuje konfliktne situacije in zato lahko ddobro sodeluje s komerkoli. Razvija občutek povezanosti in s strateškim razmišljanjem ter občutkom za kolegialnost skupno zasleduje cilj organizacije.
Več o tem, kaj si želite in kaj bi potrebovali, mi lahko poveste tudi osebno, na krajšem sestanku ali po telefonu.
Večkrat dobim vprašanje o tem kakšna je razlika med psihoterapevtom, psihiatrom in psihologom. Dobro je vedeti razlike med njimi, da vemo, kdaj se obrniti na koga od njih.
Mnogo ljudi ne ve, da so to tri popolnoma različna polja stroke znotraj poznavanja in ravnanja človeško psiho. Ker je coaching v zadnjih 10 letih postal eden prepoznavnih načinov upravljanja z ljudmi, ga v primernem kontekstu umeščam v ta zapis.