osebni coaching obvladovanja stresa

Cilj beyondmind individualnega treninga za obvladovanje stresa je spoznavanje subjektivnih stresorjev, prilagajanje antistresnih tehnik posamezniku, učenje doseganja globokega miru in dolgoročnega  ravnovesja.

 

 

 

REZULTATI PROGRAMA:

 

1. Preprečevane izgorevanja (burnout) ali preobremenjenosti za večji dvig produktivnosti in raven posameznikove energije.

2. Opredelitev, ozaveščanje in menjava nezavednih kognitivnih izkrivljanj za lažje doseganje pozitivne naravnanosti.

3. Oblikovanje specifičnih dolgoročnih rešitev  za potrebe zmanjševanja stresa in vzpostavljanje ravnovesja  posameznika

E-novice

Prijavite se in poslali vam bomo brezplačen posnetek vodene sprostitve
S prijavo soglašam, da se posredovani podatki uporabijo za namene poslovne komunikacije. Več o politiki zasebnosti.

Zadnja objava na blogu

24.04.2018
Ali lahko stres na delovnem mestu uravnavamo z meditacijo in kako to vpliva na naše možgane, telo in življenje?

Pozitivni stres je dober stimulator, ki ljudi motivira z delom, kadar je pred njimi večji izziv. Višek adrenalina, zaradi ukaza možganov naj bežimo ali napademo je produktiven le občasno, kadar gre za trenuten odziv, torej kratkotrajno situacijo. Konec koncev nas osem, deset ali več ur ne preganja lačen lev po delovnem mestu, čeprav je občutek pri kroničnem stresu podoben točno temu. Dalj časa trajajoč stres, ki se ponavlja, nikakor ni stimulativen. Obratno, naš sistem se začne počasi, a zagotovo ugašati.

Sledite nam

Beyondmind socialna omrežja