trening posameznikov

Vsakemu vodji je pomemben uspeh podjetja. Vodenje, razvoj in rast zahtevajo od njega konstantne rešitve kompleksnih izzivov. Preobremenjenost, pritisk in odgovornost pogosto sprožijo plaz globokega nemira, izčrpanosti in na koncu bolezen.

Z uvajanjem programov, ki manjšajo stres na delovnem mestu, vzpostavljamo ravnovesje čez cel dan, vsak dan. Naše odločitve so zato v ključnih trenutkih boljše.

 

Cilj poglobljenega INDIVIDUALNEGA coachinga za obvladovanje stresa je dvigniti zadovoljstvo, notranji mir in ravnovesje posameznika. S tem skozi specifične tehnike ti najdejo njihov življenjski in delovni smisel, se naučijo strokovne in učinkovite tehnike sprostitve in odpravijo vzroke za stres na vseh treh nivojih (intelektualnem, čustvenem in duhovnem). 

 

S takim poglobljenim načinom lahko dosežemo trajen rezultat, ki presega zgolj delovne okvirje. Ljudje smo celovita bitja, zato je globoko osebno zadovoljstvo pot do zadovoljstva na delovnem mestu.

 

Cilj je zato tudi vzgajati človeški kapital  s skrbjo za njihovo dobro počutje in si s tem zagotoviti visoko učinkovite, lojalne in zadovoljne zaposlene. Tako v ključnih trenutkih obvladajo stres, sebe in situacijo, ter jo z drugačnim pristopom dvignejo nad problem in ga z mirnostjo, zavedanjem in kreativnostjo preobrazijo v priložnost.

E-novice

Prijavite se in poslali vam bomo brezplačen posnetek vodene sprostitve
S prijavo soglašam, da se posredovani podatki uporabijo za namene poslovne komunikacije. Več o politiki zasebnosti.

Zadnja objava na blogu

24.04.2018
Ali lahko stres na delovnem mestu uravnavamo z meditacijo in kako to vpliva na naše možgane, telo in življenje?

Pozitivni stres je dober stimulator, ki ljudi motivira z delom, kadar je pred njimi večji izziv. Višek adrenalina, zaradi ukaza možganov naj bežimo ali napademo je produktiven le občasno, kadar gre za trenuten odziv, torej kratkotrajno situacijo. Konec koncev nas osem, deset ali več ur ne preganja lačen lev po delovnem mestu, čeprav je občutek pri kroničnem stresu podoben točno temu. Dalj časa trajajoč stres, ki se ponavlja, nikakor ni stimulativen. Obratno, naš sistem se začne počasi, a zagotovo ugašati.

Sledite nam

Beyondmind socialna omrežja