komunikacija in reševanje konfliktov

Na uspešnost ekipe nič ne vpliva bolj kot njihovi odnosi. V njih morajo vaši zaposleni vsak dan sproti  ne samo iskati ravnovesje, ampak dvigniti njihovo raven na nov nivo, če želijo biti visoko učinkoviti.

Kadar kvaliteta odnosov v ekipi pade, so to najprej pokaže na  pomanjkanju zaupanja. Konflikt je tako rojen.

V tej točki medsebojnega nezaupanja imajo zaposleni že precejšnje nesporazume o posameznih in skupinskih vlogah, za katere vodstvo po navadi sploh ne ve.

Ne glede na razlog konflikta v ekipi, zaposleni zaradi nezaupanja, zdrave komunikacije niso več sposobni vzpostaviti. Tako tisto kar čutijo, predvidevajo ali »mislijo«, postane središče pozornosti medsebojnih odnosov in čustvene klime organizacije. Konflikt jim pobira energijo, ki bi bila drugače lahko usmerjena v delovni proces, kreativnost, rast in timsko delo.

Konflikti so tista rana podjetja, ki je najbolj skrita, sploh, če vodstvo vedno znova od svojih ljudi zahteva le strogo upoštevanje profesionalnosti. Ko se vam zgodi, da morate svoje zaposlene na profesionalnost v organizaciji opomniti (v kontekstu odnosov seveda) , samo še prilijete olje na ogenj in zagotovite, da ljudje, ki so bili organizaciji lojalni, zamerijo nečloveški pristop tudi vam. Taki ljudje v svojih glavah že iščejo drugo službo, vas pa čakajo velike težave s produktivnostjo starih  in vzgojo novih kadrov.

KAKO DO REŠITEV?

Verjamem, da morajo rešitve za skupinske težave omogočiti, da se osnovna čustva razkrijejo na odprt in odgovoren način.  Vsakič me preseneti intenzivnost želje vseh udeleženih, da se to zgodi čim prej. Za to potrebujejo varno okolje, sogovornika in zaupnika. Nekoga, ki jih razume in pokaže interes za rešitev.

Ker je ekipa odvisna od vsakega posameznega člana in njegovega  zavedanja o sebi ter  kako posameznik vpliva na druge, naše ekskluzivne rešitve vedno vključujejo posamične intervencije. S tem zagotovimo, da se posameznik najprej s sabo sooči, se nekoliko spremeni ali okrepi tiste vidike sebe, ki mu bodo  pomoč pri nadaljnjih zdravih odnosi .

Ko na tak način vzgajamo samozavest, so zaposleni v boljšem položaju in lahko sami iščejo načine kako izboljšati uspešnost ekipe. Črpati začnejo iz kolektivne pozitivne miselnosti, odprtosti in odgovornosti, ne pa s pozicije zaščite, krivde, strahu ali nevednosti.

 

Naš pristop dviguje čustveno inteligenco celotne ekipe, kar vključuje delo s posameznimi člani ekipe in nato z celotno ekipo. Tako lažje dosegamo:

  • povečano ozaveščenost o trenutnih konfliktih med posamezniki in njihovimi vplivi na ekipo
  •  omogočimo individualno in kolektivno  potencialno najbolj optimalne rešitve
  • sledimo  izboljšanju situacije na ravni posameznika in skupine, da bi omogočili trajne, samoiniciativne spremembe

Več o tem, kaj si želite in kaj bi potrebovali, mi lahko poveste tudi osebno, na krajšem sestanku ali po telefonu.

KONTAKT

E-novice

Prijavite se in poslali vam bomo brezplačen posnetek vodene sprostitve
S prijavo soglašam, da se posredovani podatki uporabijo za namene poslovne komunikacije. Več o politiki zasebnosti.

Zadnja objava na blogu

24.04.2018
Ali lahko stres na delovnem mestu uravnavamo z meditacijo in kako to vpliva na naše možgane, telo in življenje?

Pozitivni stres je dober stimulator, ki ljudi motivira z delom, kadar je pred njimi večji izziv. Višek adrenalina, zaradi ukaza možganov naj bežimo ali napademo je produktiven le občasno, kadar gre za trenuten odziv, torej kratkotrajno situacijo. Konec koncev nas osem, deset ali več ur ne preganja lačen lev po delovnem mestu, čeprav je občutek pri kroničnem stresu podoben točno temu. Dalj časa trajajoč stres, ki se ponavlja, nikakor ni stimulativen. Obratno, naš sistem se začne počasi, a zagotovo ugašati.

Sledite nam

Beyondmind socialna omrežja