čustvena inteligenca  na delovnem mestu

Cilj delavnice je dvigniti nivo čustvene inteligence posameznega uslužbenca in skupine kot enote, ter zmanjšati stopnjo stresa zaposlenih, z namenom  izboljšati odnose v kolektivu in tako dvigniti njihovo učinkovitost na delovnem mestu.

Na delavnici udeleženci ponovno vzpostavijo cilje in vrednote, ki pomagajo doseči prijetno klimo in psiho-dinamiko v kolektivu. Skozi delavnico se naučijo uporabnih mehanizmov za doseganje višje čustvene inteligence, distance in učinkovite komunikacije v konfliktnih situacijah. Na ta in več drugih načinov se udeleženci naučijo prilagajati se nujnim spremembam v podjetju, ugotoviti kateri so njihovi individualni stresorji in kako lahko svoje čustvene reakcije primerno obvladovati.

 

Kaj je to čustvena inteligenca (ČI)?

ČI razdelimo na 4 temelje:

1. SAMOZAVEDANJE: Spoznavanje in razumevanje lastnih mentalnih in čustvenih procesov (samozavest, samokritika, poznavanje posameznikovih prepričanj, vedenj in čustvovanj).

2. OBVLADOVANJE ČUSTEV: Sposobnost obvladovati svoja čustva in preusmeriti škodljive impulze in razpoloženja. (asertivnost, odgovornost, zaupanje)

3. SOCIALNE SPRETNOSTI: Prepoznavanje in razumevanje občutkov drugih ljudi. Socialno spreten posameznik zna pozorno poslušati, razumeti neverbalno govorico in ima razvito primerno raven komunikacije. (ostalo: empatija, toleranca, razvoj perspektiv)

4. URAVNAVANJE ODNOSOV: Timsko delo je posledica obvladovanja vseh treh nivojev ČI in osvojite četrtega najbolj zahtenega nivoja, kjer posameznik zna točno ugotoviti socialno situacijo, kvalitetno rešuje konfliktne situacije in zato lahko ddobro sodeluje s komerkoli. Razvija občutek povezanosti in s strateškim razmišljanjem ter občutkom za kolegialnost skupno zasleduje cilj organizacije.

 

NA DELAVNICI SE BOSTE V SKLOPU VSEH ŠTIRIH TEMELJEV ČUSTVENE INTELIGENCE NAUČILI:

  • Razumeti in spoznati medsebojne in lastne čustvene in psihodinamične procese, ki na omejujoč način vplivajo na delovne procese znotraj organizacije.
  • Mehanizmov, ki dvigujejo čustveno inteligenco, kar pripomore k samo-obvladovanju, družbenem zavedanju in učinkovitem obvladovanju z odnosi na delovnem mestu.
  • Katera so stikala negativnosti oz. slabih odnosov
  • Dvig ravni organizacijske komunikacije in kako ravnati v konfliktnih situacijah
  • Konkretnih rešitev za spoprijemanje s stresnimi obdobji, večjimi spremembami in konfliktnimi situacijami (ljudmi).
  • Kako okrepiti čustveno ravnovesje, distanco do stresnih trenutkov, notranjega miru in manj obremenjenih mentalnih procesov.

Več o tem, kaj si želite in kaj bi potrebovali, mi lahko poveste tudi osebno, na krajšem sestanku ali po telefonu.

KONTAKT

E-novice

Prijavite se in poslali vam bomo brezplačen posnetek vodene sprostitve
S prijavo soglašam, da se posredovani podatki uporabijo za namene poslovne komunikacije. Več o politiki zasebnosti.

Zadnja objava na blogu

24.04.2018
Ali lahko stres na delovnem mestu uravnavamo z meditacijo in kako to vpliva na naše možgane, telo in življenje?

Pozitivni stres je dober stimulator, ki ljudi motivira z delom, kadar je pred njimi večji izziv. Višek adrenalina, zaradi ukaza možganov naj bežimo ali napademo je produktiven le občasno, kadar gre za trenuten odziv, torej kratkotrajno situacijo. Konec koncev nas osem, deset ali več ur ne preganja lačen lev po delovnem mestu, čeprav je občutek pri kroničnem stresu podoben točno temu. Dalj časa trajajoč stres, ki se ponavlja, nikakor ni stimulativen. Obratno, naš sistem se začne počasi, a zagotovo ugašati.

Sledite nam

Beyondmind socialna omrežja