Blog

6 kratkih tehnik sprostitve

21.05.2015

Vsi hočemo imeti pri roki par načinov, ki nas na hitro vsaj malo pomirijo. Teh par "instant praškov"  bo za nekatere od vas pravi balzam za dušo. Odličen način, da poskrbite za manj stresa je, da se sprostite večkrat na dan za par minut, najboljša odločitev pa je, da se z mano naučite tehnike sprostitve ali meditacije, ki vam bo najbolj pisana na kožo.

Kako primerno reagirati?

20.05.2015

Saj poznate to težavo? Situacijo, ko je treba reagirati mirno, uravnovešeno, iznajdljivo? Vse kar vam uspe narediti pa je neprimerna čustvena ali psihološko manipulativna reakcija.  Po navadi ali napačno presodimo ali  pretirano vzkipimo, mogoče se celo absolutno podredimo, jezno napademo ali kako drugače čustveno izbruhnemo.  Občutek krivde nad izgubo lastne kontrole nas kasneje dotolče do konca.

Te reakcije so nezavedne, naši vzorci razmišljanja in delovanja, ki jih vodijo neozaveščena in nenadzorovana čustva.

Zakaj imate migreno?

19.05.2015

Migrena je lahko tudi psihosomatska motnja.  Psihosomatska motnja je motnja  v delovanju posameznih organov ali organskih sistemov, ki nastajajo predvsem zaradi pomanjkanja čustvenih spodbud, kar utegne pripeljati do slabega čustvenega izražanja. Nakopičena duševna tesnoba se zaradi tega razbremenjuje prek telesnih organov, se pravi lahko tudi preko glave v obliki glavobolov ali migren. 

Spanec ali meditacija?

06.05.2015

Se vam zdi, da vam spanec prinese večjo sprostitev, kot če bi redno meditirali?

Med spanjem se v celoti odrežemo od misli in občutkov, telo se sprosti, zbudimo pa se napolnjeni z energijo. Zakaj bi se torej trudili z meditacijo, če pa 20 minut dremeža prinese na videz podobne učinke?

E-novice

Prijavite se in poslali vam bomo brezplačen posnetek vodene sprostitve
S prijavo soglašam, da se posredovani podatki uporabijo za namene poslovne komunikacije. Več o politiki zasebnosti.

Zadnja objava na blogu

07.04.2021
Samota med izolacijo

Naši odzivi na trenutke samote so različni, na osameljenost pa prazaprav ne. Za nekatere obdobje samote prinese globok občutek osamljenosti, nekaterim pa odleže, da so lahko za nekaj časa sami s sabo, vendar taki osamljenosti ne čutijo.

Osamljenost ne pomeni uživati v samoti, ampak je globok občutek praznine, izolacije, zapuščenosti, nepripadnosti, .. Ljudi v takih občutkih puščati same je nečloveško. 

Sledite nam

Beyondmind socialna omrežja