Blog

Ali lahko stres na delovnem mestu uravnavamo z meditacijo in kako to vpliva na naše možgane, telo in življenje?

24.04.2018

Pozitivni stres je dober stimulator, ki ljudi motivira z delom, kadar je pred njimi večji izziv. Višek adrenalina, zaradi ukaza možganov naj bežimo ali napademo je produktiven le občasno, kadar gre za trenuten odziv, torej kratkotrajno situacijo. Konec koncev nas osem, deset ali več ur ne preganja lačen lev po delovnem mestu, čeprav je občutek pri kroničnem stresu podoben točno temu. Dalj časa trajajoč stres, ki se ponavlja, nikakor ni stimulativen. Obratno, naš sistem se začne počasi, a zagotovo ugašati.

Je etika za podjetje zgolj breme ali se v njej skriva dobiček?

13.04.2018

Avtor ideje svetovnega etosa Hans Kung ugotavlja, da je sodobna socialna, politična, ekološka in ne nazadnje tudi gospodarska kriza, pravzaprav kriza etičnih vrednot.

Nesmiselno je kazati s prstom na državo, podjetja, politiko ali katerikoli drug sistem in na ves glas kričati, da je za tako stanje kriv nekdo drug, ker je nosilec tako etične zavesti kot družbe v celoti, posameznik. Od njegove moralne drže je odvisna humanost družbenega, političnega, ekološkega, gospodarskega in kateregakoli življenja.

Tabu teme pravnikov

07.03.2018

O depresiji med pravniki (tudi med študenti prava) se ne govori. Na depresijo mnogi še vedno gledajo kot na slabost, šibkost, pretirano občutljivost. Nič od tega si pravnik/odvetnik ne sme privoščiti. Ugled hladnega racionalca, pragmatika in intelektualca ne gre tlačiti skupaj s stanjem, ki si ga lahko privošči le »neuravnovešena ženska ali umetnik brez dela.« Pravnik je ne nazadnje tisti, ki rešuje probleme, ne tisti, ki jih ima. Se strinjate?

Občutek ali čustvo?

05.07.2017

Mnogokrat opazim, da ljudje ne poznajo prave razlike med občutki in čustvi. Niti jih ne znajo prav dobro definirati.  Včasih jih kdo zmeče kar skupaj, v isti koš, čeprav sta to dve različni zadevi in pri nobeni od teh dveh nikakor ne gre za mistiko, čeprav vas bodo mnogi želeli prepričati o nasprotnem.

Kaj pa vas spravi ob živce?

08.06.2017

Ni prav veliko vzrokov, ki botrujejo temu, da »pademo ven iz tira«, ne glede na to kaj počnemo in kdo smo.  Lahko rečem, da je na eni strani vzrok stresa pomanjkanje časa, na drugi pa so to ljudje, bolj natančno njihov odnos do vas in do vsega drugega, ki posredno na vas vpliva..

Stres, ki ga take situacije povzročijo lahko odstranimo na enostavne 4 načine.

Stres lahko zmanjša čustveno inteligentni vodja. Kako?

18.03.2017

Hitro delovno okolje od vodje zahteva svoj davek. Ti so mentalno preobremenjeni , ker nimajo dovolj časa, da obdelajo vse informacije. Tako pomembne odločitve sprejemajo v naglici, z zamegljenim in natrpanim umom. V takem stanju so inovativne ideje blokirane, s čimer se pritisk še poveča, povzroči slabo voljo in z njo konflikte, neobvladana čustva in neprimerne reakcije, slabo zbranost, napake, padec efektivnosti in motivacije.

Da stres lahko obvladamo resnično učinkovito se ga moramo lotiti na več nivojih:

"Tiha maša" v odnosu

22.02.2017

Ste tudi vi med tistimi, ki imate med svojimi bližnjimi (družina, partner, prijatelji) koga, ki vas ob konfliktu postavi na hladno, začne ignorirati? Mogoče počnete to tudi vi?

Vas  zanima zakaj ljudje to počnejo in kako se temu izogniti?

Kako doseči čustveno ravnovesje?

26.12.2016

Danes preveč stresnemu, pretežno živčnemu, negativnemu in napornemu ritmu življenja in čustvovanja pravimo kar NORMALNO stanje. Iskanje ravnovesja je zato iz vseh teh vidikov še toliko bolj pomembno.

Bolj, ko človek pade iz ravnovesja, bolj mora vzroke za to iskati v navadi, kako se s čustvi , ki padec povzročajo, sooča.

Kako opravljanje vpliva na vaše podjetje

03.10.2016

Na večini delovnih mest obstajajo stare zamere, rivalstva, nepomembni spori, ogroženi posamezniki, ki vlečejo opravljanje za sabo kot vonj gnilobe v starem hladilniku. Vidim, da slabši kot je nivo čustvene inteligence v podjetju, huje smrdi.

Zakaj stresa ne morete obvladati?

21.06.2016

V večini primerov ljudje začnejo iskati rešitve za zmanjševanje stresa, ko so že resnično na koncu z živci. Misli kot so:« Saj bom že, samo še tole gre mimo in bo bolje, kmalu bo dopust, samo naspati se moram«…ipd, so klasične predstavnice  samo-sabotaže. Že dolgo nazaj ste najbrž  ugotovili, da ste kronično utrujeni,  preobremenjeni, polni tesnobe,  brez kontrole nad sabo in brez dobrega plana kako to stanje izboljšati.

 

Ljudje tako učinkovito uporabljajo samo-sabotažo vsak dan, da niti ne prepoznajo, da so sami krivi zato, da se stanje ne izboljšuje. Kar je še huje, tako stanje se jim zdi »normalno«, nekateri so nanj celo ponosni.

E-novice

Prijavite se in poslali vam bomo brezplačen posnetek vodene sprostitve
S prijavo soglašam, da se posredovani podatki uporabijo za namene poslovne komunikacije. Več o politiki zasebnosti.

Zadnja objava na blogu

24.04.2018
Ali lahko stres na delovnem mestu uravnavamo z meditacijo in kako to vpliva na naše možgane, telo in življenje?

Pozitivni stres je dober stimulator, ki ljudi motivira z delom, kadar je pred njimi večji izziv. Višek adrenalina, zaradi ukaza možganov naj bežimo ali napademo je produktiven le občasno, kadar gre za trenuten odziv, torej kratkotrajno situacijo. Konec koncev nas osem, deset ali več ur ne preganja lačen lev po delovnem mestu, čeprav je občutek pri kroničnem stresu podoben točno temu. Dalj časa trajajoč stres, ki se ponavlja, nikakor ni stimulativen. Obratno, naš sistem se začne počasi, a zagotovo ugašati.

Sledite nam

Beyondmind socialna omrežja